Amistat
Hola, bueno, he estat pensant mlt en si consultar el meu problema o no, però al final he decidit fer-ho.
El cas, es que l'any passat, abans d'estiu em vaig enfadar amb dues de les meves millors amigues, la Clàuia i la Mia. Erem un petit grup de quatre, elles dos, la Noemi i jo. La Mia va començar a criticar a la Noemi per que no podia quedar i bueno, jo em vaig posar de la seva banda, ja que ella no tenia cap culpa de que els sus pares no la deixessin sortir i la Clàudia es va possar de banda de la Mia. Ens vam passar pràcticament mig estiu discutint fins que ens vam deixar de parlar i una setmana abans de començar les classes vaig començar a parlar amb elles i fins i tot vam decidir quedar algun dia per acabar de solucionar-ho, però el primer dia d'institut van passar de mi perque estava amb la Noemi i ja portem practicament un any sense parlar-nos. Elles, segons m'han dit s'han tornat molt antipàtiques i cregudes. Que puc fer?
InterPersonal

Hola Mariineta!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Doncs el que pots fer és proposar un dia per quedar totes i parlar-ne amb tranquil·litat. No es tracta de que quan quedeu us dediqueu a fer retrets o enfadar-vos encara més, sinó de que mireu endavant i poseu solucions per mantenir la vostra amistat. Parleu de com us sentiu i de què podeu fer cada una de vosaltres perquè la relació entre les quatre vagi millor. Perdoneu-vos si us heu faltat al respecte i comenceu de nou! Hem de respectar que cada un tenim la nostra manera de ser i que hi haurà coses que ens agradaran més i d'altres que no tant.
Esperem que les coses se solucionin! Ja ens ho explicareu!
Una abraçada Mariineta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat