Exposició oral! Informació!!!!
Hola!!
A veure... jo t'explico...
A la meva classe hem de fer una exposició oral del tema que vulguem...
Jo havia pensat en temes com trastorns alimentaris, o autolesions o bullying, alguna cosa relacionada amb tot això... ja que em crida molt l'atenció tot això...
Ser que autolesions no és un tema que es facin moltes xerrades, per això no sé si és una bona elecció.. creus que podria trobar informació?
Com puc trobar informació?
Quin dels tres temes creus que aniria millor de trobar informació?
Em pots orientar una mica si us plau? Gràcies!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per demanar-nos consell!
Dels tres temes que proposes (trastorns alimentaris, autolesions o bullying) trobaràs molta informació a Internet, però com sempre, ves amb compte, ja que tot el que posa a internet no sempre és cert. Per això, triïs el tema que triïs, busca informació a llibres especialitzats, pregunta a professionals que treballin dia a dia amb aquests temes, ves a centres o associacions especialitzades, etc. segur que treus informació més fiable, i fas un molt bon treball. Escull aquell tema amb el que tu et sentis més còmode, informació no te'n faltarà! Si no ho veus clar, parlar amb el teu professor/a, segur que t'orientarà millor!
Ja ens explicaràs com ha anat l'exposició oral! :)
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat