anorexia ajuda siusplau urgent
Hola adolescents
Vull saber si tinc realment anorèxia. Vaig començar a deixar de menjar pq em veia malament, el meu objectiu era un pes i després d'aquest pes no ho podia parar, volia estar més prima i pesar menys.Ara estic super obsessionada amb el pes, el físic i el menjar. Mai menjo sense estar tranquil·la o sense Sentirme Culpable, intento fer el q sigui x no menjar, vaig vomitar una vegada i intentat moltes vegades.També estic ficada en psicòlegs i psiquiatres, però no els hi explico res. Ara ma mare m'ha amagat la bascula i necessito saber quan peso :'( la última vegada pesaba 53 o 54 com a molt i medeixo 1'66, no considero q estigui prima, em veig molt malament, x molt q la gent m'ho digui jo no ho veig.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques ho estàs passant força malament. De fet, per tot el que dius sí és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària com l'anorèxia. Aquests trastorns són greus i fan passar-ho realment malament, però es poden curar si la persona demana ajuda. Per això és imprescindible que parlis amb la mare i els psicòlegs que et visiten. Confia en ells i deixa que t'ajudin com necessites. Tu no tens la culpa del que t'està passant i tant els pares com els psicòlegs volen ajudar-te. Molts ànims i molts petons!!