que he de fer
Hola! Al meu cole hi ha un noi que fa 2n de batx i sempre l'he vist com un amor platònic d'aquets que mai s'aconsegueixen. El noi es super atractiu i sexy i triunfa molt per aixo hem fixava tant amb ell. Durant uns mesos hem va començar a seguir a instagram i a posar megusta a les fotos etc. Fins que un dia hem va obrir per chat. La cosa esque el seu germa es el meu millor amic i va a la meva classe i tot, i jo sempre li preguntava per el seu germa dissimuladament i ell deia, que si pasava algo entre el seu germa i una amiga seva que se li faria raro parlar amb ella. El noi de segon de batx sembla que s'interesa per mi i sobretot de fer-ho... Jo tinc moltíssimes ganes de fer-ho amb ell, pero estic molt nervios nomes per el fet de que sigui ell, un noi bastant mes gran, molt guapo, molt sexy i molt solicitat. Sisplau dige'm que feer!!
InterPersonal

Hola Anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que et sentis nerviosa, que algú mostri interès per nosaltres ens fa sentir molt bé!
Però hem de tenir clar què volem. Crec que aquest noi t'atrau i el fet que sigui popular també influeix en que el vegis més "perfecte" del que és. Però l'atracció no és el mateix que l'enamorament. Per estar enamorat d'algú cal que el coneguem, que ens agradi la seva forma de ser, que ens faci sentir còmodes i segurs al seu costat, que ens sentim a gust, vaja! I crec que això encara no ho has pogut comprovar.
Tenir relacions sexuals amb algú és una decisió important. Sobretot per tot el que implica a nivell emocional si un dels dos no està en el mateix nivell de compromís. Amb això vull dir que tots dos heu de saber quines expectatives teniu i si podreu afrontar que l'altra persona no tingui les mateixes.
Pren-te el teu temps per decidir, fes-ho conscientment tenint en compte les conseqüències de totes les alternatives.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat