No me liat mai :/ URGEEEEENT
Hola, primer que res gràcies pel consultori, de fet, és la primera vegada que l'uso.
Bé tinc 12 anys i no m'he liat mai i ara un noi m'ha demanat de fer-ho però ell ja s'ha liat més d'una vegada que puc fer? Dir-li que si? I si no ho se fer? AJUDEU PERFA, MRSII:*
InterPersonal

Hola Smiile,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Mira, el més important és que a tu et vingui de gust i n'estiguis convençuda. Si fem les coses per obligació, "perquè toca" o simplement per aprofitar que algú ens ho ha demanat.... no ho acabarem disfrutant i la sexualitat consisteix en això: en saber disfrutar de les experiències del propi cos!
Per tant, si no n'estàs convençuda, espera a embolicar-te amb aquest noi. De petons n'hi ha tants com persones! Només cal deixar-se anar i reaccionar a les sensacions del propi cos (el cos és molt savi i ens sap guiar molt bé en aquests casos), no tinguis por de no saber-ne.
Però recorda, no facis mai res perquè et sentis pressionada a fer-ho, d'acord?
Mira aquesta enquesta. Hi diu que la meitat dels adolescents de Catalunya encara no s'han liat amb ningú, així que no tinguis pressa ;)
Una abraçada!!