Ajuda: nois!
Holaa! Moltes gràcies per contestar, de veritat!
Sere directa: el cas es que tinc 16 anys i no tinc (ni he tingut mai) cap amic del sexe oposat (i encara molt menys novio!). La veritat es que quan parlo amb un noi no m'acabo expressant be i aixo em posa mooolt nerviosa i aixo fa que em posi encara mes vermella (amb les noies no em passa mai!!) A que pot ser degut? Que podria fer perque sem passes aquesta vergonya, n'estic farta ja!
InterPersonal

Hola Anònima,
Posar-se nerviosa davant persones que no coneixes gaire o amb qui tens poca confiança és força normal. A més, si et fixes que és un noi.... doncs potser tu mateixa et poses més pressió a sobre, no creus?
A vegades estem tan pendents de donar una bona imatge, que se'ns oblida el veritable objectiu: tenir comunicació. Quan estiguis davant un noi, procura centrar-te en el tema de conversa. Busca punts en comú o fins i tot també és interessar trobar opinions ben diferents respecte un tema (perquè també et dóna molts elements per introduir en una conversa! Així podeu arribar a tenir un debat molt interessant). Veuràs com si et centres en la conversa, et sentiràs més còmode i la vergonya disminuirà.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat