estatura, cames i cabell
Holaaa!!!
Tinc tres consultes:
1- Tinc 13 anys i medeixo 1'55. totes les meves amigues medeixen 1'60 i pico i jo sóc super baixeta, puc fer algo? no m'agrada ser baixeta!!
2- peso entre 48 i 49 kg, i les meves cames estan molt gordes, me les veig molt amples. la meva mare diu que es pq faig waterpolo i.... pero puc fer algo per aprimar-les?
3- he llegit una consulta de a una que se li cau el cabell, a mi tmb cada matí al coixí hi han pèls. diuen que es per l'estres pero nose. es per algo important?
Gràcies!!
(M'agradaria que no es fes public a la columna. merci ;))
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, et recomano que escriguis al forum d'alimentació. La talla , le pes i la caiguda de cabell poden tenir relacions. Hem de nutrir-nos bé per ser saludables.
Sobre l'estatura, poc pots fer m´çes qeu acceptar com ets. Vols ser autèntica o un clon de les teves amigues? Vols ser feliç o agradar als altres?
Tu decideixes! Observa el qeu si t'agrada de tu i sobretot, tot allò que fas bé. Et recomanaria també, que durant uns 15 dies observis relacions i facis una llista de les coses que ajuden a que les relacions siguin positives i funcionin. Segur que el pes i l'estatura són molt importants per a què els altres ens acceptin?
Fes aquest experiment! i llavors decideix què és el que pots millorar , més que posar-te a canviar coses que potser no estan tan malament o que són molt difícils de canviar...
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat