Amiga suïcida
Hola!
La meva millor amiga està passant per moments dificilíssims a casa. Per culpa d'això ve sovint a l'institut molt angoixada, i no menja gairebé gens. Ha agafat un parell d'atacs d'angoixa molt forts (l'han hagut de dur a l'hospital) el els últims mesos. La setmana passada em va confessar la seva intenció de suïcidar-se, i uns dies més tard ho va intentar i tot, però al final es va fer enrere. Malgrat tot sé que en qualsevol moment ho pot tornar a intentar, i jo em sento impotent per no saber què fer, què dir-li o com ajudar-la. Alguna idea?
InterPersonal

Hola Crystal Waters! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és molt greu el que està dient. Fes-li costat , escolta-la però també ha de demanar ajuda! El que li passa se soluciona encarant la situaicó i demanant un cop de mà. Per molt que pensi que no se solucionarà està equivocada. Hi ha mil persones disposades a ajudar-la, a ella i a la seva família.
Recomana-li que parli amb algu de confiança a més de amb tu. Diga-li que tot es solucionarà i que les coses es tornaran a posar a lloc. Ai`xo la tranquil.litzarà. Diga-li que la seva família la protegirà,q eu sempre hi ha algu que ens protegeix, i més quan som menors.
Tot passarà!
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat