Problemes.
Hola, nose si això es anónim o no, espero que si, és el primer cop que escric aquí i ho faig per saber la vostre opinió. Tinc 15 anys i peso 55 dec medir 1 metre 55 aproximadament i el problema es que em veig gorda. Se que no soc de les ties mes bones que hi han, i també se que tampoc estic gordissima pero jo amb mi mateixa no estic be. De esport no faig res, de tant en tant vaig a classes de ball pero sopan recupero tot el que he perdut, he intentat fer esport per la meva conta però no tinc constànsia, sempre em fico a mi mateixa alguna escusa per no fer-ne. Avui m'he intentat ficar els dits per vomitar i per sort no ho he aconseguit perque se que es dolent, però sento que això anirà a pitjor. Alguns cops he intentat anar a comprar pantalons curts per veurem be amb mi mateixa pero mai he aconseguit comprarmels perque sempre me sentit malament. Només volia saber la vostra opinió. Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, així que pots estar tranquil·la. Pel que expliques sembla que el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa. La forma d'arreglar això no és aprimar, la solució a això està en aprendre a estimar-te més a tu mateixa. Parlar amb els amics i els familiars t'ajudarà a aprendre a valorar-te i sentir-te millor, així que no et quedis les preocupacions a dintre, treu-les i parla amb la teva gent de confiança. El que no has de fer mai és intentar vomitar. Vomitar no aprima (si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius), i és MOLT perillós per a la salut. Molts ànims i molts petons!!