em sento gorda
Hola! Tinc 16 anys i no em sento bé amb mi mateixa, em sento gorda, ja que totes les meves amigues estan més primes que jo i al seu costat em sento molt inferior. Medeixo 1'66m i peso 63kg, el meu problema és que tinc les cames molt grasses, la panxa la tinc plana però les cames no. Jugo a futbol i faig bastant esport. Tinc molta celulitis a les cames i m'agraderia trobar alguna manera d'eliminar-la, jo crec que si elimines la celulitis ja estaria millor. Tothom em diu que ja estic bé però jo em continu-ho sentint gorda i malament am bmi mateixa, mai he intentat vomitar ni deixar de menjar perquè no vull perjudicar a la meva salut però sempre he volgut aprimar-me nomès de les cames. Tinc els ossos molt grans o sigui que prima prima tampoc ho podre ser però només m'interessa perdre la celulitis.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! La cel·lulitis és completament normal en el cos femení perquè té molt a veure amb el fet de tenir hormones femenines. Totes les dones en tenen i és tan normal com el fet de que els homes tinguin pèl i barba. Treure la cel·lulitis és difícil, però la pots mantenir "a ratlla" fent una alimentació saludable i fent esport habitualment, com ja fas. I fes cas del que et diuen perquè estàs bé, el teu pes és correcte. Per sentir-te bé amb tu mateixa el que has de fer és deixar de comparar-te amb les altres. Valorat a tu mateixa i recorda que cada persona és única, diferent i irrepetible. Molts petons!!