Una desició difícil
Hoola adolesceents!
Tinc un problema bastan gran a veure si em podeu ajuda. L'any passat una amiga i jo erem molt amigues mos ho contàvem tot però enguany ella a canviat i sa nat distanciantde mi, ja no em conta tanta cosa per no di que me n'he d'enterar de coses de la seua vida per terceres persones.
Llavors esta amiga tenia un lio i aquest noi va comença a parla en mi aquesta setmana i em tirava i em tira la canya ell va talla amb ella ahiir i la meua amiga o nose com dirli me va dii que portava uns dies raro. Vaig contar i potse portava raro des de el dia que ell em va obrir. Així que per una penso que si jo e pogut influenciar en que ho hagin deixat i per una atra el noi m'ha dit de quedar i a més pel whats parlem super bé. Llavors no se que fe si queda en ell o no quedar segurament si quedo i ella no ho sap i ho acaba sabent la nostra amistat ja es trenqui del tot. Per tant mecessito ajuda
Mersii sou els millors❤️
InterPersonal

Hola massaneta!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs has de decidir què valores: si l'amistat o elq eudar amb aquest noi. Doncs la vostra amistat passa un moment delicat, en el que depèn de com vagin els coses es pot distanciar o no.
Evidentment que pot tenir conseqüències que quedis amb aquest noi. Les hauràs d'assumir sigui quines siguin, i una pot ser que us distancieu més.
Aquestes decisions s'han de pensar amb el cap,. no només amb el que et ve de gust fer. Pots demanar-te: et convé o no et convé quedar amb ell? A vegades així és més fàicl de respondre.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat