El millor amic
Hola,
M'he enamorat del millor amic del meu ex. Porto 2 messos parlan amb ell i ens hem fet molt amics però, tinc por d'haber entrat en la seva frienzone. M'agrada moltissim i el meu ex per putejar-me aquests dies m'ha dit que m'allunyes d'ell, perquè acabaria per separar-los. Ovbiament li he hagut de dir al noi que m'agrada per si li estaba causan un problema i m'ha dit que no, que tot esta bé.
El que realment em preocupa es que jo m'estic morin d'amor per aquest noi i crec que estic a la seva frienzone.
InterPersonal

Hola princess!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs ja saps què passa amb els friendzone...cal trencar-tes per evitar patir o veure-s'hi més atrapat.
Al teu ex li pots dir què li preocupa i també li pots dir que no tens intenció de separar-los, que això ho deicidirà ell i el seu amic.
Pots esperar uns dies a veure què passa amb el nou noi. Si només fa dos mesos que teniu més relació podrien passar moltes coses. Observa com és la vostra relació, dóna un temps de marge i si veus que no evoluciona i realment estàs al 100% segura de que només sou amics, docns intenta distanciar-te'n una mica , I/o li expresses el que sents. Ell podrà decidir si vol una relació o no amb tu, i tu ho hauràs de respectar, però expressar els nostres sentiments també ens fa valents.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat