nervis
hola,nose que fer ,qua arriben els exàmens em poso dels nervis,' m'estresso,l'ultima vegada em vaig kedar fins a les 4:00 de la amtinada estudiant,vaig anr al metge i em va donar unes pastilles i no man fet res,necessito ajuda perque no puc mes en serio,trek bones notes,pero eske no es bo per mi estudiar 8 hores segides,agrrïa algun consell ,per poder portar una mes "tranquil·la" amb els examens,ESPERO LA TEVA RESPOSTA
GRACIES
InterPersonal

Hola!
Posar-se dels nervis en època d'examens és lògic, però hem d'intentar trobar la manera que els nervis no s'apoderin de tu i et juguin una mala passada. Dius que de moment vas traient bones notes per tant dedueixo que tot i els nervis t'en surts.
El més important per aconseguir superar els nervis és ser previsora i organitzada, no t'esperis a l'últim moment a estudiar-ho tot, sinò que intenta avançar feina, així quan arribi l'hora de fer colzes ja tindràs molta feina avançada i només hauràs de fer una repassada general.
n'estic segura que amb això sol ja aconseguiràs millorar molt el tema dels nervis!!
Marina Marull Psicòloga a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com