SI US PALUUUUU!!!!
Soc una noia de 14 anys casi ve 15 (d'aquí poc els faig)volia dir que faig uns 1.70 aproximadament i peso uns 63.2kg també aproximadament, abans jugava a basquet però ara ja le deixat i vull apuntar-me al gym perquè se que que estic gord i tinc moltes cuixes, que puc fer?? si que molts cops dieu que aquest es el meu pes.... però jo se que estic gorda (no sobrepres) i no m'agrada tot això de enciam, escarola, ceba(casi tot lo de l'amanida menys el tomàquet )...
Si us plau necessito la resposta tan ràpid com pugueu si us plau
Gracies
Sara Bujalance

Hola crios! El teu pes està bé, és impossible que et sobri res de cap lloc, ni de les cuixes ni de res...Així que potser el problema no està en el teu pes (el teu pes està bé), sinó que està en com et veus tu a tu mateixa, així que potser el que necessites és aprendre a veure't tal i com ets i no ser tan dura amb tu mateixa. Tot i així, fent esport et posaràs en forma i et veuràs millor, si vols treballar cames, fes bicicleta per exemple. I pel que fa a l'alimentació, menjar fruites i verdures a diari és imprescindible per tal de mantenir un bon pes i una bona salut, així que fes un petit esforç i intenta acostumar-te a menjar verdures. A més, n'hi han moltes, segur que en trobes que t'agraden. Molts petons!!