Amor impossible?
Hola estic enamorada d'un nen es amable, simpàtic i em sembla que ell també va per mi. Tenim una amistat molt maca i jo no m'atraveixo a dir-li res per no trencar-la. També no sé que fer perquè soc una mica més alta i dos o tres meses mesos gran, pero tenim la mateixa edat. Sé que les noies ens desembolupem abans i també podria esperar. Pero no el vull perdre. Entre nosaltres hi ha una amistat que no la tinc amb altres amics. Sé que moltes noies em dirdirien que no tinc perquè tenir por i dir-li però no sé que fer..
M'espero...?
InterPersonal

Hola Carlota! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Si tens ganes de dir-li no deixis que la por et freni. Evidentment també està bé qeu t'hagis rpeguntat què fer, perquì això t'ajuda a valorar les opcions. Si tens clar que li acabaràs dient, pots fer-ho!
Dir-li no voldrà dir que ell també digui que sent el mateix, potser si o potser no, però expressar els nostres sentiments ens fa més valents i ens dóna confiança amb nosaltres mateixos.
Si la relació que teniu ara es veu una mica efectada pel fet d'haver fet el pas, dóna una mica d'espai i temps a que les coses es tornin a posar a lloc. Si hi ha una bona amistat i sou importants no dubtis en que tot tornarà a posar-se a lloc.
una abraçada
ELI Aulet www.interpersonal.cat