Pees
Hola,
Primer de tot gracies per contestaar, no és res urgent simplement és per alguns dubtes que tinc.
Tinc 15 anys i medeixo 1,65 (potser un centímetre més o un menys però més o menys) i peso 60 kg, jo crec que es molt per el següent. Fa un mes o així em vaig apuntar al gimnàs perquè em vull aprimar una mica i quan t'apuntes et pesen i et diuen quin tant per cent tens de grassa i muscul al cos, en el meu cas, com encara només tinc 15 anys i no arribo a 18 només et diuen el percentatge de grassa, i va sortir 32%. En una gràfica que tenien em van ensenyar que a partir de 30 és una mica de sobrepès, i és això el que m'agradaria baixar. Me mare té molt sobrepès (però sóc adoptada per tant la genètica no m'influeix) i menjo la dieta que ella fa perquè va a una dietista, però jo trobo que és molt menjar. No ho dic perquè em vulgui aprimar sino perquè jo fins l'any passat em quedava a dinar al cole i menjava molt menys i a partir d'aquest any trobo que tot i que menjo equilibrat sempre m'omple massa. Què podria fer? Faig exercisi 2 hores al cole a la setmana, una hora i mitja de gimnàs aprox. i una hora de natació. A part sempre vaig caminant cap al cole i sempre vaig per les escales. Creus que hauria de fer més esport o ja està be? I què em recomenaries per perdre algun quilet? no masses només uns 3kg o aixi.
Sé que m'he enrotllat molt però et volia posar en situació, gràcies pel que feu!
Sara Bujalance

Hola USA lover! Doncs no facis gaire cas del que et van dir al gimnàs perquè el teu pes està molt bé. Pensa que als gimnasos fan més negoci si troben persones amb "sobrepes", de manera que, a vegades, fan servir criteris no adequats per determinar si sobra pes o no, com sembla ser el teu cas. No et sobra pes, així que no t'amoinis per això. El que sí és important és que parlis amb la mare si creus que t'està servint racions més grans de les que necessites, demana-li que no te'n posi tant i ja està. Per la resta tot està bé, fas prou esport i pel que dius sembla que a casa cuineu de forma saludable. Molts petons!!