*NO SÉ COM DIR-LI*
Hola:)
Des de fa temps que m'agrada un amic meu, però ell encara no ho sap. El fet es que fins fa relativament poc(2 setmanes) ell va començar a parlar amb una altra noia més petita que ell (ell fa 1r de BAT i ella 3r d'ESO) però no sembla que vagi molt bé la relació. He vist que han anat a parlar alguns cops, i que es somreien però rés més. M'agradaria fer-li saber el que sento per ell perquè no puc parar de pensar-hi i quan es el cap de setmana el trobo a faltar moltíssim...
Ell no és conecta gaire al whatsapp ja que el mòbil li va fatal i no puc esperar més perquè sinó em fa por de que trobi una altra noia.
No m'agrada pensar en que passarà si li dic, ja que si passa de mi o em rebutja em posaré molt trista.
Gràcies!
InterPersonal

Hola miimii27!!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
L'única manera de saber si ell també sent alguna cosa per tu és preguntant-li directament a ell, o parlar amb algun amic seu per "treure" informació al respecte.
Sabem que no és fàcil declarar els nostres sentiments al noi que ens agrada, però et veiem bastant decidida, així que endavant! Et recomanem que si ho fas, ho facis en persona, així pots observar en directe la seva reacció, per missatge sempre es poden mal interpretar les coses. Si finalment ell no et correspon, ho has de respectar, sabem que serà complicat al començament, però poc a poc ho aniràs acceptant, recolza't en les teves amigues i en la gent que t'estima, i tranquil·la que l'amor apareix quan menys ens ho esperem.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat