Canvi de vida : (
Hola!
Em dic Iris i m'he canviat fa anys d'escola i després en el mateix lloc estic anant al insti. M'he fet moltes amigues. El problema es que la meva mare i jo vivim soles i volem mudar-nos a Granada, Andalusia ( o sigui a l'altre punta del món). Jo tinc totes les ganes del món de mudar-m'he però no puc deixar darrere a la meva família i a les meves amigues. A la meva família si perquè les veure poques vegades però m'està bé. El problema es que no puc deixar a la meva BBF. Cada moment que passo amb ella, sempre m'ho passo molt bé i em sento malament perquè se que això s'acabarà.
QUE PUC FER PER NO POSAR-ME TRISTA???
InterPersonal

Hola Iris!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Separar-se de la gent que estimem sempre costa moltíssim. Entenem perfectament com et sents.
Avui les xarxes socials ens posen una mica més fàcil el poder estar connectat amb les persones que ens importen. Sabem que no és el mateix, però és una manera molt senzilla de mantenir el contacte i no perdre les bones relacions. A més, Granada no és tant lluny! Sempre pots organitzar una escapadeta cap aquí per veure a les teves amigues, o poden baixar elles a veure't. Pot ser molt divertit! Pensar en tot això t'ajudarà a no estar tan trista.
Recorda que quan comencis la teva nova vida a Andalusia faràs noves amistats que segur que t'omplen igual o més que les actuals.
Molta sort i bon viatge Iris!
Mariona Busto
www.consultajove.cat
hola
gracies, el teu consell m'ha ajudat molt : )