COM PUC PARAR-HO?
Fa 2 anys que vaig començar a porvocar-me el vomit, no ho he fet els dos anys seguits sino que quan estic molt malament i em rallo doncs ho necesito, sempre ho he sapigut parar ja que nomes ho feia durant 1 setmana com a màxim. Pero ara ja porto unes quantes setmanes aixi, els hi he promes els meus millors amics que no ho faria més i intento no fer-ho pero hi ha moments que ho necesito tant i tant que ho acabo fent, i tinc por de no podedo parar, estic començant a depende d'aixo per sentir-me millor tan fisicament com mentalment i ja no se que puc fer.
Sara Bujalance

HOla Muffins! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques sembla possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus es pot arribar a sentir realment malament i perdre el control sobre el menjar i sobre la seva vida. La única manera de recuperar el control és demanar ajuda als pares. Sé que pot costar fer-ho, però ho has de fer per aconseguir trobar-te bé. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen dret a ajudar-te, tal i com t'agradaria fer a tu si ells tinguessin un problema. Així que parla amb ells el més aviat possible. Molts petons!!