em diues obsseonada o estic?
hola,crec que estic obesionada amb els meus idols,els meus idols son els gemeliers crec que saps quins son bueno aquests dos bessons em tenen loca,crec que sense ells no soc res,ells son la meva vida,estic tot el dia parlan de ells,els meus amics diuen que estic obsesionada y bueno... no o se...
aveure son els millors per mi y tot saps y els estimu molt sense ells yo ara mateix no sabria que estaria fent gracies a ells somric etc... els meus pares tambe pensen que estic obesionada amb aquests bessons com ells diuen,y em dius que em portaran al psicoleg perque aixo ya no es nurmal.... pro bueno... nose tu que em dius estic obsesionada??
InterPersonal

Hola Alba!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Moltes vegades idealitzem el com són les persones famoses. Per televisió ens mostren una part d'ells que sempre és estupenda. Qui més que menys ha sigut "fan" d'algun/a artista, però hem de saber separar la vida real de la fantasia. No pots dir que sense ells no ets res, perquè no és cert! Està molt bé gaudir amb la música d'aquests nois, però no pots deixar que controlin al 100% la teva vida. Et recomanem que et distreguis amb d'altres coses: sortint amb els teus amics i amigues, descobrint noves aficions, fent esport...
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat