No se que fer.
Hola, em podrieu ajudar?
Sóc una noia, de 2n d'ESO i l'any passat vaig coneixer a un noi que ara m'agrada. Desde la primera setmana que ens vam coneixer, som molt bons amics, com si fossam els millors amics, ell me concidera la seva germana, i jo el meu germà, pero els meus sentiments són més forts. L'any passat la gent deia que erem novios i nosaltres dos deiem que no, perquè no ho erem i aquest any també ho diuen, no tan, però ho diuen. La cosa és que fa uns dies una amiga li va enviar un text on deie que m'agradava, perquè jo no m'animava a enviar-li. Llavors com jo se que té novia, pos em va dir que passave aixó, però que m'estimava molt i que era molt important per a ell. Jo en aquell moment, estava molt deprimida, i em vaig posar a plorar, jo li vaig dir a l'amiga i ella me va dir que a ell, li havia afectat molt i que també plorava, perquè l'amiga li va dir que estava malament. Llavors fa dies que no el vec, perquè no ha vingut al institut, per coses personals, però segueixo parlan amb ell com sempre per Whatsaap, però tinc por de veure'l, perquè me sento rara, sabent que ja sap, el que sento. Em podeu dir que faig? La amiga me diu que no siga negativa, i que pot arribar a passar algo, si talle amb la seva novia. Però fa coses que a les altres persones no els hi fa com: sempre vol vindre amb mi quan fem parelles, me envie cors, me diu cari, sempre me moleste, en plan broma i no li fa a ningú més, me llançe petons, m'ha guiñat l'ull, un dia ens vam donar la mà sense voler i moltes coses més. I l'any passat al acabar el curs el vaig notar molt raro, perquè me molestava un amic que el coneixo desde sempre i com m'agradava, em va dir "perquè t'agrada, si no et para de molestar", llavors en aquell moment vaig pensar "és el que fas tu".
Que en penseu, sisplau ajudeu-me, no se que pensar d'aixó.
Un petó.
InterPersonal

Hola Lovedance!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
És normal que et sentis rara després de saber que ell sap que t'agrada, però hauràs d'aprendre a viure amb això. Estaria bé que ho parléssiu entre vosaltres cara a cara, sense intermediaris pel mig, per deixar les coses clares, però si ell té parella i no sent el mateix per tu, ho has de respectar i acceptar. Si et veus capaç de seguir amb l'amistat, tenint clar que només sou amics i res més, endavant (no serà fàcil), però si veus que t'afecta, pateixes i que no estàs bé et recomanem que posis una mica de distància, relacionat amb altres persones, estigues amb les teves amigues... t'ajudarà a sentir-te millor!
Una abraçada i ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat