AstoriaG
Fa dos anys m’agradava molt un noi , i vaig començar a parlar amb ell, ens vam fer molt amics i llavors vaig veure que m’agradava molt la seva amistat i em va deixar d’agradar, som molt amics, parlem sempre ens ho contem tot, fins i tot temes d’amors i tal. El problema, es que ara es com si em tornés a agradar i no estic del tot segura si es això o si només és que li tinc molt de “carinyo” per la nostra relació d’amistat.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et diría que et donis temps en trobar la resposta i que vagis disfrutant de la relació. A vegades els límtis de l'amistat i l'amor no són tan llunyans. A més, una relació de parella funcioan molt bé quan hi ha un bon component d'amistat. Per tant, vés observant com et sents quan estàs amb ell, l'interès i atenció que diposites en aquesta persona, com et sents quan et mira, com et tracta, etc. Totes aquestes informacions t'ajduaran a escollir si vols fer un pas més o no amb ell. En l'amor també es tracta d'escollir! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga