20 anys mes
havera, com començo, primer gracies per ajudarme!
els meus pares es van divorciar ja far 5 anys i la meva mare va trovar parela facilment.La seva parella te un amic,de la seva edat,doncs el que hos vull fer entendre es que l'amic del xicot de ma mare ens venia i ve a veurens moltes vegades a casa i li vam agafar confiança de seguida i tot vale.Doncs ja fa un temps que em vaig com 'obsesionar' per dir-ho d'una manera, d'ell.Fins que un dia ya fa mes d'un any vam començar amb les bromes de que si em molava i tal amb la meva germana i una amiga, doncs si, jo crec que ara ja no m'agrada sino que m'he enemorat d'ell.Pot ser aixo? Esque es veurel i anar corrent al mirall haviam com estic, si estic be i anar corrents i fer-li una abraçada i un peto i sempre que ve estem elll i jo al sofá estirats i em fa petons i m'abraça.Pero jo se que ell ho faamb amor com si fos la seva filla o una bona amiga,pero el meu problema esq jo ho veig molt diferent.
ajudeu-me siusplau qu epuc fer, que puc fer per oblidar men de tot aixo??
moltes gracies,petons
InterPersonal

Hola alies,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Hi ha sensacions que són agradables oi? i que algú mostri interès per nosaltres, n'és una. Aquí potser hauràs de diferenciar una mica què estàs sentint. Sovint davant una persona molt més gran sentim molta admiració i fins i tot hi ha una aureòla d'atracció, però cal avaluar si aquest sentiment és "real", és a dir, si en el dia a dia podria ser possible. Com ho veus? Realment t'imagines d'aquí uns anys com la seva parella?
També em demanes com ho has de fer per oblidar-lo.... doncs posant una mica de distància, evitant-lo, procurant que quan arribi ell tu estiguis a la teva habitació o hagis quedat amb alguna amiga.... així deixaràs de tenir-lo a prop i veuràs com mica en mica aquest sentiment no serà tan intens.
Una abraçada
www.consultajove.cat