em poso molt tonta...
Estic totalment enamorada d'un tio, però es que cada cop que em mira, em saluda o em parla em poso tonta i dic cosses sense sentit, però es que això em passa de sobte, em surt sol. L'altre dia ens vem veure pel carrer, ell em va somriure i jo sense caps somriure li vaig dir adéu.
O a vegades, ens quedem miran un a l'altre, ell em somriu però es que jo segueixo mirant-lo com si no m'hagués fet res.
Jo crec que deu pensar que sóc tontetaa... Però, bff, m'encanta. (té +18) per si em dieu que em tregui la vergonya i ho intenti, perquè la seva edat es un altre problema...
Què puc fer?
Gracies per tot.
Bona nit<3
InterPersonal

Hola Adolescent,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Com dius tu, la vergonya és força habitual davant les persones que ens agraden, perquè ens sentim avaluats i ens importa la opinió que causem. L'única manera de superar aquesta vergonya és "menjar-te-la".
Però també hi ha el tema de l'edat... és veritat que diuen que si dues persones s'agraden, no hi ha problema, però a vegades no és l'edat, sinó el moment vital. Segurament la teva etapa i la seva no són la mateixa i és possible que us trobeu amb moltes dificultats perquè les prioritats no són les mateixes, tampoc l'oci, ni la idea de parellla....
Així que potser hauràs de començar a oblidar-te d'ell per evitar fer-te mal....
Una abraçada
www.consultajove.cat