no estic gaire comode
hola! tinc 14 anys i soc un noi basan prim i alt amb els cabells mol llisos i entrades, tinc doos problemas:
1. vui engrexarme pk stic mol prim
2. nse qin pantinat ferme am el meu estil d cabells, no magradan gens i no nia cap qa magradi com em qeda...
gracies!
Sara Bujalance

Hola dimitri99! Pel que fa al pes, menja bé, de tot, variat, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana), ja que és la millor manera de mantenir un bon pes. I, molt important, tingues paciència, encara ets jovenet i el teu cos encara ha de créixer molt i desenvolupar-se, ja veuràs com d'aquí uns anys el teu cos es fa més fort. Pel que fa al cabell, potser portant-lo molt curtet et veus millor, però qui millor t'aconsellarà sobre aquest tema és un perruquer, que et pot dir quin tipus de pentinat et va millor segons el cabell i la forma de la cara. Molts petons!!