crec que estic gorda... és aixi?
Hola, primer que tot, gràcies per l'ajuda:)
Ja fa dies m'estic plantejant el tema d'estic gorda? O són tot manies meues? Bé tinc 13 anys recent dets, peso 51 kilos i medeixo 1'54, el problema és que no tinc gaire temps per fer esport perquè estic molt aplicada pels estudies... realment estic gorda? Que puc fer a canvi de no fer esport?
Sara Bujalance

HOla smiile! Pots estar ben tranquil·la perquè el teu pes està molt bé, no necessites perdre res! Si perdessis pes, de fet, podries tenir problemes de salut. Recorda que per mantenir un bon pes, com el que ja tens, és important menjar equilibrat i fer esport habitualment. Si no tens temps per fer esport intenta sortir en bici o a córrer, o el que t'agradi, de tant en tant, i aprofita moments quotidians per fer un estil de vida més actiu com, per exemple, anar per les escales en lloc d'agafar l'ascensor, o fer trajectes curts caminant, o sortir a passejar. MOlts petons!!