Estudis
Ara estic a quart d'ESO i l'any que ve no sé que fer.
La meva mare vol que estudiï batxillerat i que em tregui una bona carrera i jo doncs faré això però és que a mi el que de veritat m'agradaria és fer alguna cosa dedicada a la música i l'actuació però això la meva mare ho veu més com un hobbie i no em deixa estudia això. Jo intento buscar una altra cosa que m'agradi però no sé que fer. ¿Que puc fer?
InterPersonal

Hola Flash! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Potser et pots donar temps per acabar de prendre aquesta decisió, aniràs veient com pots anar fent cosetes per anar trobant la resposta. De moment sembla que tens clar que vols fer batxillerat. Parla amb professors que et donin confiança sobre aquest tema i així et poden orientar en quin tipus de batxillerat et pot anar millor o et pot obrir més portes en aquests temes que t'interessen. Alhora dedicat a la música també, a part del batxillerat, pots fer més coses en el teu temps lliure i si la música és al teva passió, disfruta-la i viu-la. Estudiar t'obrirà portes i les passions que tenim també les hem de viure. Potser una cosa no exclou l'altre, no trobes? Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga