SON VERITAT ELS SEUS SENTIMENTS?
NOSE SI M'ESTIMA DE VERITAT PERQUE A VEGADES M'HO DIU MOLT PERO DESPRES ES UN BORDE, NO SOM PARELLA NI RES PERO HEM VA DEMANAR PER SORTIR I LI VAIG DIR QUE NO SABIA QUE FER. QUE FAIG????
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Doncs això només ho pots decidir tu. Has de pensar que sents per aquest noi, si realment t'agrada i si et veus, o no, tenint una relació amb ell. Pensa que les relacions són per fer-nos feliç, mai per portar-nos més problemes i preocupacions. Per tant, el millor que pots fer és reflexionar sobre els teus sentiments i sobretot, pensar si una relació amb ell et pot fer feliç o no.
Pel que fa als seus sentiments hauràs de parlar amb ell, ja que nosaltres no et podem dir si són certs o no. Parla amb ell i demana-li que et sigui sincer i t'aclareixi el que sent.
www.consultajove.cat