Amor,timidessa.mes que amics?
Hola, tinc 12 anys i m'he enamorat completament del meu millor amic, porto ja un parell de mesos cada dia parlem pero no se si li agrado i tinc por i vergonya de demanar-li. A més és un desastre la meva cosina que també és molt amiga meva també li agrada, segons ella molt, pero crec que jo sento algo "mes fort". Que puc fer? Gracies adolescents!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
És normal que estiguis així, moltes vegades passa que ens fa vergonya, i por, expressar els nostres sentiments per si aquests no ens son corresposos, però sovint ens hem d'arriscar si realment volem saber el que l'altra persona sent. La qüestió és posar en una balança: la por a la seva resposta, o el no fer res i quedar-nos sense saber el que sent. Si et fa molta vergonya, sempre pots intentar investigar-ho per algun amic que tingueu en comú, tot i que no ho sabràs del cert fins que no t'ho digui ell directament.
Pel que fa a la teva cosina, per evitar mals entesos i problemes el millor que podeu fer és parlar de la situació i decidir com la solucioneu perquè cap de les dues s'enfadi.
Molta sort
www.consultajove.cat