Ajuda sisplau es urgent
Una de les meves millors amigues porta ja temps fent-se talls als canells. Jo sempre li dic que no ho hauria de fer, que hi ha gent a qui li importa pero no fa cas, es creu que desapareixent se solucionará tot, sense ella. Que puc fer??
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!
Primer de tot dir-te que la teva amiga té molta sort de tenir algú com tu al costat que es preocupa per la seva salut i pel seu benestar.
El que has de fer és parlar amb un adult, siguin els seus pares, o algun professor, explica-li la situació per tal que posin solució i puguin ajudar-la. Encara que ara puguis pensar que ella s'enfadarà si li expliques a un adult, ara mateix és l'única manera que tens per ajudar-la, i en la situació en la qual està, has de fer-ho.
Molts ànims!
www.consultajove.cat