L'edat és problema?
Hola!
Tinc dotze anys(camí de 13) , des de fa bastant temps, conec a un noi que ara té 19, però el vaig conèixer amb 18 (resumint, ens portem 6 anys). Al principi només erem amics, però amb el temps vam començar a ser molt amics. Ell em va prometre que no deixaria d'estar amb mi, i sempre està carinyós, parlem molt, puc confiar, etc.
Estic, o això em sembla, perdudament enamorada d'ell. Què faig? És important que ell sigui major d'edat? És millor que m'oblidi d'ell, o millor esperar-me a créixer jo una mica? No sé que fer...
Petons adolescents!!
InterPersonal

Hola Marta,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sempre s'ha dit que en l'amor no hi ha edat si dues persones s'estimen. Entenc que amb aquest noi t'hi sentis molt a gust i que et plantegis què sents per ell. A vegades també se'ns barreja algun tipus d'admiració que la confonem amb l'amor. Pensa-hi.
De totes maneres, el més important és la situació vital que estan vivint els dos membres de la parella. Segurament tu i ell teniu vides molt diferents i ara les teves prioritats no són les mateixes que les d'ell, així com tampoc l'estil de vida, els amics, la diversió, o la feina/estudis... En l'adolescència és on es veu més reflectits els diferents moments vitals pels quals passa una persona des que comença l'ESO fins que acaba tota l'etapa escolar i es planteja la carrera universitària i el seu futur....
Potser hauràs de tenir en compte els teus dubtes i prendre una decisió per evitar que us feu mal un dels dos.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada!
www.consultajove.cat