anglaterra
Hola,
Fa un any que m'he anat a viure a Anglaterra i obiament aquí la dieta no es gaire sana. En un trimestra he engrexat uns 4-5 kilos i m'agradaria treureme'ls. Medeixo 1.61 i ara crec que peso 59. Soc una noia molt esportista, a Barcelona feia esport intens uns 5 dies a la semana i ara continuo fent-ne pero no es tan intense. Faig esport 3 dies, dos dels quals faig un 45 min i el 3 faig 2:15. Els dissabtes vaig al gimnas del internat. Ara menjo equilibrat malgrat que per les nit menjo cereals, cap a les 9 perque sopem a les 6. El cos me'l veig be exepte la pantxa, no se com he de baixar de pes si estic mejant be (weno en els apats mejo bastant) i estic fent esport, tu que em recomendaries?
PD: perdo per les faltes i per no posar accents.
Sara Bujalance

Hola xx! Al canviar de ciutat és normal que el pes faci fluctuacions, però a la que s'acostuma a la nova rutina es torna a estabilitzar. El que has de fer és mirar de menjar saludable, tal i com marca la piràmide alimentària (recorda menjar fruites i verdures a diari), i continuar fent esport com estàs fent. Procura moderar el consum d'aliments com els refrescos, bolleria, embotit, etc., ja que són aliments que els podem menjar perfectament de tant en tant, però cada dia no és convenient. I no t'obsessionis amb el pes, ja veuràs com fent esport i menjant saludable et mantens en un bon pes sense problemes. Molts petons!!