Horror! tinc molta por...
Hola!!! Tinc 17 anys i mira t'explico...
jo tinc un blog vale?
En aquest blog explico moltes coses, com em sento, etc., però de manera anònima..., crec que si algú del meu voltant entrés per casualitat al blog podria saber perfectament qui sóc i evidentment això no m'agrada... He provat a buscar coses al google, i moltes paraules claus surten imatges que penjo del blog, i clar si pitges allà es veu el meu blog, per tant crec que és fàcil de descobrir...
Jo tinc uns quants seguidors... I no m'agradaria eliminar el blog, ja que és la meva manera de desfogar-me... i m'agrada tenir opinions de gent que no conec, el problema estar en si em coneixen..., amb tot això et vull explicar el que m'ha passat...
Vaig conèixer una noia molt maca que em cau molt bé, vam començar a parlar i parlem molt constantment. Jo vull que ella m'expliqui coses seves, ja que sembla que només parli jo amb ella per desfogar-me, ella m'escolta i m'aconsella molt i m'ajuda, o això intenta, ellà és més petita que jo, 4 anys menys (13) i a vegades he pensat que és massa madura per l'edat, que podria ser eh, però això em fa sospitar.. a més és molt raro que una persona li interessi tan com em sento, i sempre em pregunti com estic, etc. i sempre mira totes les publis que faig
El cas és que avui a la classe he vist un grup de noies que estaven al voltant d'una que tenia el mòbil i estaven repassant una conversació.., dona la casualitat que jo estava parlant pel mòbil amb la noia que realment no conec de res, i les de la classe de tan en tan em miraven, com si estiguessin parlant de mi...
He començat a pensar, i m'han quadrat moltes coses, com per exemple, que l'any passat tenia la sensació que m'odiaven, i aquest any com si entenguessin els meus pensaments, eren com més maques amb mi... i jo durant aquest any he tingut la sensació com que notaven que em passa algo i com que intentaven ajudar-me entre "", i ara ho he entès tot...
Però alhora crec que es riuen de mi... És molt extrany tot.... bff...
No sé m'explico? m'entens?...
Estic molt confosa... i com això sigui veritat jo em moro... perquè no tenen dret a saber la meva vida..., a més hi ha alguna d'aquestes que jo ser 100% que m'odia, perquè se li nota la cara que és molt falça..., a més em mira molt sovint, i ella sap que a mi em posa nerviosa....
Estic molt decebuda... si és així.. i no ser no sabria dir com em sento.. perquè em sento fatal...
Què hauria de fer amb el blog?... és que no vull deixar d'escriure pq l'hagin descobert... tampoc el vull fer privat pq m'agrada tenir el meu públic.. i el blog és amb lo únic que em sento bé.. i no sé.. si trec això encara em sentiré més fatal...
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Escriure un blog o un diari és una activitat molt enriquidora i que ens ajuda a pair les coses que ens passen. El problema és que els blogs, per molt que tu editis la privacitat, són públics. És a dir, són per algun públic i hi ha cert control que se t'escapa.
Segurament si elles han llegit el teu blog, poden entendre't millor i per això han canviat la seva actitud cap a tu. El que podries fer és intentar parlar amb alguna d'elles (amb la que tinguis més confiança) i explicar-li la teva sospita. A veure quina explicació et dóna ella.
De fet, davant aquesta situació, tens dues opcions: o t'enfrontes a la realitat i parles amb elles, o continues escrivint al blog i parlant amb aquesta amiga de 13 anys, esperant que no siguin elles. Està a les teves mans, però crec que ets prou valenta i sabràs portar aquesta situació ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat