ni que em mengés 1 BOU
PERDO PER FALTES:
TINC 14, MEDEIXO 1'66 I PESO 46K.
MOLTIISIMES GRACIES A VOSALTRES PER PODER CREAR AQUEST ENTORN ON ENS SENTIM TAN BE I ENS PODEM AJUDA MUTUAMENT!!!! I PER CONTESTAR-NOS A TOTS/ES.
ESTIC PORTANT UNA DIETA EQUILIBRADA PER A PUJAR DE PES DE FORMA SALUDABLE.
FA TEMPS QUE ME PRIVAT DE VEGUDES AMB GAS (COCACOLA...), FORA XUXES I PATATES, XOCOLATE SON EN MOMENTS DE VAJON BESTIAL, CADA DIA MENJO UNA PASTANAGA, POMA, KIWI, PERA I TARONJA EN BATUT PER A ESMORZAR DINAR I AVEGADES BRENAR. A CLASSE DE CIÈNCIES VAM FE LO DEL METAVOLISME VASAL I TOTES AKESTES COSES I VAIG DESCOBRIR QUE CREMO MES CALORIES DE LES QUE CONSUMEIXO. LA BRITAT ESQUE FAIG MOLT EXERCICI.
QUE FAIG? PERK JA NO MENTRA MES MENJAR!!!! POTARE!!!
GRACIES US ADORO :)
Sara Bujalance

Hola AAS18! El millor que pots fer per intentar guanyar una mica de pes és continuar menjant de forma saludable i continuar fent esport, però no tant. Si fas esport 3-4 vegades a la setmana ja n'hi ha prou. Pensa que a vegades hi ha persones que són primes de forma genètica, com podria ser el teu cas, i els costa engreixar tot i intentar-ho. Per aquest motiu genètic diem sempre que és fonamental acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos, ja que hi ha coses de nosaltres que no podem canviar. I per això també és molt important que mengis de tot, variat i equilibrat per mirar de mantenir un bon pes i anar al metge per a que comprovi que la teva salut està bé. Mentre mengis bé i la teva salut estigui bé, no t'has d'amoïnar per res, ja que el més important és la salut, no el pes. Molts petons!!