Dubte
Hola, resulta que fa un temps que m'arada un noi, concretament un dels meus millors amics, mai he volgut mostrar-li que m'agrada ja que jo pensava que també li agradava i ell faria el pas però resulta aue fa poc que té novia i la veritat es que hem trenca una mica els esquemas. La veritat es que no se si duraran molt o poc però hem sento una mica malament. Com a consell m'agradaria saber que seria millor que el recolzés en la seva ralació o simplement passar desaparçabut aquest tema?
Gràcies per mantenir-me en l'anonimat.
InterPersonal

Hola bonica,
Doncs no puc dir-te què has de fer, perquè segurament acabaràs fent allò que sentis. És el teu amic i entenc que vulguis recolzar-lo, però si et fa mal, potser és millor que t'apartis una mica, no creus?
A vegades estem tan pendents que els altres estiguin bé, que ens oblidem de protegir-nos a nosaltres mateixos.
Si creus que et farà mal estar al seu costat i viure aquesta relació, posa una mica de distància. Li pots dir que et costa veure'l amb nòvia i que necessites adaptar-te uns dies. Així ell sabrà el motiu del distanciament i tu podràs estar més tranquil·la i, sobretot, patint menys.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat