HOSPITAL SIUSPLAU
Hola necessito saber la teva opinió d'una cosa que em passa.
Se que no és no és normal ni molt menys però ultimament tinc la necessitat d'estar ingressada a un hospital uns dies o una setmaneta per alguna cosa no molt greu, és una tonteria ho se, però ho necessito (i això que no ho he estat mai) i he estat mirant informació sobre com posar-me malalta (tipo neumonia o algo aixi) i nose si és perquè necessito sentir-me cuidada o perquè necessito que per un cop ser el centre d'atenció i que la gent s'adoni que existeixo.
Necssito oblidar-me dels problemes imbècils de cada dia, de la meva amiga que em manipula i s'encapritxa de mi, i necessito que la gent pensi amb mi per un moment.
Se que es una tontería, que molta gent esta desitjant tenir una bona salut i que jo vull posar-me malalta, gent que està a punt de morir per culpa d'una malaltia i que jo en vull tenir una, gent que està fins als collons de l'olor a hospital i jo que vull sentir-la durant una setmana.
Se que penseu que ja ho estic, de malalta (del cap) però necessito sentir la teva opinió, se que no m'ajudaras a posar-me malalta pero digam la teva opinió siusplau.
Gràciees
InterPersonal

Hola Marta,
Tot i que la majoria de gent, com dius tu, vol estar sana, crec que és molt comprensible la teva situació (això no vol dir que l'aprovi, eh).
Segurament portes una temporada que estàs vivint molt pressionada, dius que sents que no es preocupen per tu i que no saben que existeixes. Entenc que tinguis ganes de fer una pausa i donar-te uns dies per recuperar-te, que et cuidin i que estiguin per tu. Com que l'opció de posar-se malalta no la contemplarem (ja que és molt difícil contagiar-se d'alguna malaltia, o provocar-se-la, a més que tampoc podries controlar les possibles conseqüències i els agreujants), mirarem de buscar alguna altra solució:
- Deixa de mirar pàgines web on posar-te malalta!
- Procura durant 15 minuts al dia de fer una pausa. Posa't a la teva habitació, a un lloc còmode, i comença a fer respiracions profundes. Centra't en la teva respiració i intenta no pensar. Al principi és difícil, però veuràs que t'anirà bé.
- També hauràs de ser valenta i fer alguna proposta als teus pares. Si tens ganes de sentir-te cuidada, t'animo a proposar jocs i activitats en família! Explica'ls com et sents i que per tu és important fer coses en família. Ni que sigui mirar una pel·lícula tots junts menjant crispetes i abrigats amb la manta... Segur que ells també se'n moren de ganes!
Espero haver-te ajudat una miqueta!
Laia Sala
www.consultajove.cat