Menjo compulsivament i no se que fer
Fa temps que menjo compulsivament, i no puc parar! Com més menjo, més gana tinc després.
Quant estic aborrida, com per exemple quan miro la tele, m'entra "el gusanillo" i menjo al guna coseta, peró despres, menjo una altre cosa, i més i més.
Al hora de dinar, si abans he menjat alguna cosa, menjo més.
El dia que no pico entre hores no menjo gaire.
Que puc fer per evitaro? És preocupant?
Gràcies, i disculpi les faltes.
Sara Bujalance

Hola! La millor manera d'evitar l'ansietat pel menjar, o sigui, aquest "gusanillo" que fa menjar sense poder parar és fer una alimentació saludable (tal i com marca la piràmide alimentària, menjant de tot, variat i equilibrat), i molt important, fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). Fent 5 àpats diaris reduïm l'ansietat pel menjar perquè el cos va rebent energia de forma estable. Fer esport també t'ajudarà a reduir l'ansietat, intenta fer-ne 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I molt important també, parla amb la teva gent de confiança, amics i familiars, sobre els teus sentiments, preocupacions, etc. Parlar de com et sents i treure-ho fora t'ajudarà a tenir menys ansietat. I si tot i així veus que continues tenint aquest "gusanillo" ves al metge, ell/a t'ajudarà. Molts petons!!