un lio
Tinc un dilema molt gran amb la meva vida amorosa!
Ara ferà uns mesos ho vaig deixar amb la meva parella (em va deixar ell, que tenia 5 anys mes que jo però deia que s'havia cansat) tot i que em costava veureu em va fer un fabor ja que era una relació molt tòxica, ell sempre actuava de forma persuasiva amb mi, sempre tenia la ultima paraula, em podia tenir un cap de setmana esperant com una tonta a que em digues per quedar ja que mai donava una resposta clara del que acabaria fent... i ja feia un any que un noi molt maco m'anava al radera però no li feia cas ja que estava enamorada de l'altre, d'aquest derrer no n'estic enamorada ni tant sols i vui una relació, però simplament em va molt bé per oblidar l'altre, ja que fem coses i sortides junts que mai havia aconseguit fer amb l'altre, en aquest últim sempre li he dit que no vui res serio, com a minim per el moment ja que acabo de sortir d'una relació i no em vui ficar en una altra i a davant meu sembla que ho enten, però m'arriben veus de que de cara a l'altra gent parla de mi com si estiguessim junts en una relació. Per nadal, després de que el meu ex no em parles en 2 mesos em va venir i em va dir que s'ha equivocat al deixar-me, que no ho hauria d'haver fet, que ara està molt pitjor... però clar no puc tornar amb ell perquè m'ho ha arribat a fer passar molt malament, tot i que sempre tindre l'espineta d'ell clavada! I per si no n'hi havia prou, ultimament un noi 6 anys mes gran que jo que es molt maco també i l'any passat anava a la meva classe del curs pont sembla que em vagi un xik al radera i a mi no em desagrada, sincerament nose que he de fer per no sentir-me tant liada i veure que es el que vui realment, tenir el meu ex ja que no mel puc acabar de treure del cap, fer una mica el tonto i anar algun dia amb el noi que anava a la meva classe, o seguir anant nomes amb el noi de "un clavo saca otro clavo.." esque jo els vui TOTS!!
InterPersonal

Hola mmm23,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Segurament encara estàs en un moment en què t'estàs situant. Pel què m'expliques, la relació amb la teva antiga parella no va anar gaire bé i no et feia sentir còmode ni confiada. El noi amb el qual estàs sortint (perquè si feu activitats junts i aneu quedant, esteu sortint, no t'enganyis) deu ser molt amable i et fa sentir cuidada, però potser no t'agrada suficient. I l'últim segurament t'ha fet sentir atractiva.
De totes maneres, si tenim aquest embolic, és possible que no estiguis enamorada de cap dels tres. Dóna't el teu temps, centra't en tu, en saber què t'agrada fer, com ets i quines coses esperes d'una parella. Així podràs anar veient si algun d'aquests tres s'adiu amb la teva idea de parella...
Una abraçada
www.consultajove.cat