Regal @Psycho
Hola!
Sé que això no pot semblar important però aprofitaré per demanar-vos consell per dues coses.
La primera: Aquest nadal el meu novio va dir que em volia comprar una cosa per Nadal i jo vaig estar buscant i vaig trobar-ne una per ell que d'una cosa que li encanta. Això va ser a principis de Desembre i vam quedar de donar-nos-els per reis. Ell el dia de reis molt il·lusionat em va passar una foto del regal que li havien fet els seus pares i era el que li havia comprat jo. Li va fer molta il·lusió i em vaig alegrar per ell però de tots els regals del món, era el mateix. No el podia tornar i no sé què fer ara amb el regal, a ell li vaig dir que era el mateix.
La segona: Ara ha fet un any més o menys que cada vegada que menjo em sento culpable i intento no menjar durant un temps però després menjo molt de cop i em sento culpable i tinc ganes de vomitar. Alguna vegada he vomitat i bueno, la meva vida social no és molt alegre que diguem i tinc molts canvis d'humor que no entenc. Per què? Puc fer algo per no tenir-los?
Ho sento per escriure tant però he aprofitat així responent-ne un en teniu dos de cop.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Laia!
Quina llàstima això del regal! Devia ser alguna cosa que realment li feia il·lusió perquè tant tu com els seus pares ho havíeu comprat. No és la primera vegada que es repeteixen els regals... i encara que faci molta ràbia, estic segura que la teva parella ho entén. Si ja no ho podeu canviar, i està pagat, pots aprofitar-lo tu o algú de la teva família o posar-ho a la venda i disfrutar d'un soparet amb els diners que en feu (serà una bona manera de fer-vos un regal tots dos).
Pel que fa al menjar, potser hauries d'intentar fer àpats més equilibrats. És a dir, si primer menges poquet i després t'afartes.... no solucionem res! És molt millor fer un bon àpat (equilibrat) i així no tindràs aquesta gana al cap d'una estona. Prova-ho així. També et diré que durant l'adolescència els canvis d'humor són molt habituals, és bo que te'ls coneguis i que mica en mica els vagis controlant. Si sents que t'estàs enfadant per qualsevol tonteria o que tens un dia amb un estat d'ànim molt baix, és millor que t'apartis una miqueta, demanis estar sola i deixis passar-ho. Així t'evitaràs enfrontaments amb altres persones.
Espero haver-te ajudat! I sobretot, intenta disfrutar del què sí que tens. Fes allò que t'agrada i fes-ho plenament!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat