Em faig fàstic
Hola!
Sóc noia. Medeixo 1,69 i peso 61 kg. Cada dia que em miro al mirall em faig fàstic però la gent em veu bé i prima. La bàscula no diu el mateix.
Estic gorda? Què hauria de fer? Ajuda!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que fes cas del que et diu la gent perquè el teu cos està bé, no necessites aprimar, el que necessites és aprendre a veure't tal i com ets perquè el teu problema no és el cos (el cos està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, es tracta d'un problema de percepció. El que has de fer és aprendre a valorar-te de forma positiva, donar-te permís per tenir defectes (com tothom), i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. Pel que fa al pes, només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment per tal d'assegurar-te un bon pes, com el que ja tens. Molts petons!!