No se que fer
Hola!
No se que fer! He estat dos anys amb anorexia i ara em dona la sensacio que estic recaient, m'odio, em faig fastic, mangoixo molt i es que no puc mes...No se si el millor seria que fes alguna terapia amb grup o alguna cosa en especial perque no m'esta ajudant res del que faig! No se si estaria be anar a aixo de la fundacio aquesta que teniu, pero el problema es que aquest estiu vull marxar un mes a fora i si recaic no podre, aixi que voldria curarme ja! Que m'aconselles?
PD: em costa moltissim parlar amb els meus pares, es a dir que jo no hi parlare
Gracies
Sara Bujalance

Hola pinky22! Si notes que estàs tenint una recaiguda és molt important que demanis ajuda ja, el més aviat possible. El millor que pots fer és anar al teu metge i explicar-li. Per fer-ho necessitaràs que t'acompanyi algun adult, així que és necessari que parlis amb els pares. Sé que costa fer-ho, però és imprescindible. A més, ells, com els teus pares que són, volen ajudar-te, però per a que ho puguin fer és necessari que hi parlis. Fes un vot de confiança en ells i dóna'ls l'oportunitat d'ajudar-te. Deixa't ajudar-te per ells. Si veus que parlant cara a cara et costa molt, pot provar d'escriure'ls una carta i deixar-lis per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. Com et vagi millor, però parla-hi, és la millor solució. Molts ànims i molts petons!!