ana? mia? joder.
hola, fa un temps que nomes li veig imperfeccions al meu cos. Cada vegada que em miro al mirall em faig fàstig. Vull arribar a ser més prima. Quan dino, o sopo, intento menjar poquet i atipar-me amb aigua. Pero al final sempre acabo menjant més del que voldria. Sempre em sento malament i vaig al lavabo i ho vomito posant musica alta perque no em sentin els pares. Tambe em passa molts cops que menjo per menjar i mennjo MOLT. LLavors em fa sentir super mega culpable i ploro, i ho vomito. L'esmorzar del pati sempre mel salto, la veritat es que fora de casa em puc controlar mes quan menjo. pero al arribar a casa... es un infern. algun consell? Puc arribar a algo greu?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que m'expliques es nota que ho estàs passant i, de fet, és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus ho passa molt malament, però se'n pot sortir si demana ajuda. Per això és fonamental que parlis amb els pares. Sé que pot costar fer-ho, però és imprescindible. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que parla amb ells i dóna'ls l'oportunitat d'ajudar-te, tal i com t'agradaria fer a tu si ells tinguessin un problema. Molts ànims i molts petons!!