No sé que fer!
Hola! Mira, m'agrada un noi de la meva classe(és un dels més guapos), que fins ara es sentava darrera meu, pff, sempre parlavem, reiem, ens ho passàvem perfecte, ens vam posar un mote "beffis" (millors amics) perque en una foto de quan erem petits de tota la classe, sortiem al costat. Bueno, es igual això, van passar les setmanes, i la cosa va anar fluint, SEMPRE parlavem, de lo que fos, moltes vegades ens miravem fixament als ulls (això vol dir algo?). I bueno era monissim, un dia que vaig faltar pel mati a classe li va preguntar a molta gent que perque no havia vingut a l'escola, de vegades quan em poso una mica borde amb ell em diu:vaa no t'enfadis que som beffis i t'estimo noseque. Bueno m'he oblidat de dir que anem junts a optativa i amb un aaltre nen, em marginen una mica, pero bueno. A mi cada dia m'agradava més, i més, i més.. Es veu que jo li agrado al seu millor amic, llavors clar, el seu amic sempre tonteja amb mi, i jo una mica amb ell per posar gelòs al que m'agrada. Bueno segueixo amb el que m'agrada, un dia, la professora va preguntar que qui es volia canviar de lloc, i ell va aixecar la mà. El van posar sol perque es xerra molt. El cas és que jo la veritat em vaig posar molt trista, vaig plorar gairebé, i bueno, ell em va dir: Adeeu noseque et trobare molt a faltar i coses aixi enplan testimo i aixi i darrera meu van posar a un altre nen i desprès el que m'agrada em va preguntar a qui prefereixes al que ara tens darrera o ami? i li vaig dir a tuu ombre som beeffis i tal.. I bueno han anat passant els dies; un dia em va dir oiii quin culet noseque o que guapa o coses aixi. L'altre dia va ser el meu sant i per whatsapp li vaig dir demà és el meu sant i em va dir et regalaré 3 petons (que al final no mel's va donar) i bueno, moltes vegades ens mirem fixament als ulls, em toca el cabell, em diu que li xoqui la mà,un dia que ell s'anava 10 minuts abans de l'escola, va sortir de la porta i s'em va quedar mirant i coses aixi.. Volia demanar-te opinió sobre el que tu creus, es a dir, tu creus que li agrado o algu semblant? Ell es com que fa moltes gracietes i aixi, i no se que fer!! Necessito ajuda!!! L'estimo molt!!! necesito consells!
Gràcies
InterPersonal

Hola Meritxell!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d’Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Doncs nosaltres no podem dir-te si li agrades o no, però pel que expliques sembla que entre vosaltres hi ha molta complicitat. Moltes relacions han nascut després d’una bona amistat, i això és fantàstic!
Comentar-te que no ens acaba d’agradar que “tontegis” amb l’amic per posar gelós al noi que t’agrada realment, tingues en compte que ell pot interpretar que t’agrada el seu amic i si sent alguna cosa per tu no ho intentarà, i per altra banda estàs jugant amb els sentiments de l’altre noi, i això no està bé.
El que et recomanem és que gaudeixis del moment i d’aquestes sensacions que estàs experimentant. Podries proposar-li de quedar un dia tots dos fora de l'escola, què et sembla? Mostra’t tal com ets, sigues tu mateixa i observa com va evolucionant la situació. Tu mateixa aniràs veient si el sentiment que tens tu cap a ell és correspost o no.
Una abraçada i ja ens explicaràs! ;)
Mariona Busto
www.consultajove.cat