JO
hola!!
mira, fa ja dos anys que vaig començar a sentr-me malament amb el meu cos, em fa estar molt malment aixo, perque m'enfonso molt. molta gent em diu que necesito ajuda i que parli amb algun professional pero no en soc capaç de dir-li aixo a la meva mare, (peso 59kg i medeixo uns 64), em venen atacs d'ansietat i em poso a menjar tot el que trobo i no puc parar, als àpats intento menjar poc pero casi mai ho aconsegueixo perque sempre tinc gana.
per altre banda, la meva autoestima penso que no es gaire alta, m'afencta molt tot el que puguin pensar els altres de mi, soc molt insegura.
mes d'un cop he estat apunt de posar-me els dits per bomitar, pero em fa certa mania. A casa, sobint em repeteixen els meus errors i em diuen coses que per ells es de broma pero a mi m'afecta, molt.
Ajuda'm siusplau:) Moltes gracies!
Sara Bujalance

HOla! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament. De fet, per tot el que expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentàia. Quan algú passa per una situació com la que estàs passant tu pot arribar a sentir-se molt malament, per això és molt important que demanis ajuda. És la única manera d'aconseguir trobar-te bé. És necessari que parlis a casa sobre com et sents, sé que pot costar fer-ho, però tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que parla amb ells i dona'ls l'oportunitat d'ajudar-te com ho necessites. A més, és necessari que sàpiguen que algunes de les coses que et diuen et fan mal. Segurament t'ho diuen sense saber com et fan sentir, així que parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!