JO I RES MES JO! :(
Hola, tinc 15 anys! Madxeixo 1'50 i peso 54kg! Tuthom em diu que estic be que no em tinc que preocupar per el meu pes i la meva estatura, pero estic farta que m'ho diguin perque jo em veig al costat de las meves amigues que són altes, primes i que tenen els tios radera, que s'han liat i jo no m'he donat un simple pico... Em sento fatal, perque tuthom em diu ja arrivara... Pero aixo no m'ajudaa! Com pots saber si un noi s'interesa per tu? Com tens que actuar si esta interasat per tu? Sóc timida i ho paso molt malament en aquestes situacions... I no em diguis la tipica resposta, de que tinc que intentaro i eso... Perque no... I bueno aixo...
InterPersonal

Hola mees!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d’Interpersonal. Gràcies per escriure’ns!
Per les dades que ens facilites (150cm d’altura i 54 kg de pes) podem dir-te que tens un Índex de Massa Corporal dins de la normalitat. Mantenir una dieta equilibrada i variada, combinada amb una mica d’esport, t’ajudarà ha a mantenir-te!
Moltes vegades perdem el temps comparant-nos amb els altres sense valorar les moltes qualitats que tenim, i tu segur que en tens moltes! N’estic segura! Aquestes comparacions creen en nosaltres inseguretats que no ens deixen actuar i ser com som. Potència aquelles coses bones que tens i treu-li partit. Si tu et sents bé amb tu mateixa i t’estimes, ho reflectiràs als altres, i aconseguiràs allò que et proposis.
Quan algun noi s’interessi per tu ho notaràs (atenta a les mirades, gestos, paraules, missatges, etc.), quan arribi el moment, tu simplement has d’actuar amb naturalitat, sent tu mateixa, això serà el que l’haurà atret. No et preocupis per no haver-te liat amb ningú, no vas tard, ja que no hi ha una edat establerta. Encara que no t’ho creguis, arribarà, ja ho veuràs! :)
Una abraçada i ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat