PES
Hola, tinc 14 anys i peso 54kg i madeixo 1'50, avera la meva familia no podem dir que geneticament sigui prima, però la meva germana esta acceptable! Jo sempre he tingut mania de la meva estatura i el meu volum...
Sara Bujalance

Hola! No t'amoinis pel pes perquè depèn de moltes coses: genètica, estil de vida, activitat física, etc. I dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent una més grassa que l'altra, per exemple. El que has de fer per assegurar-te de que tens un bon pes és menjar equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària, i fer esport al voltant de 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. I, molt important, no et comparis amb ningú, ni amb la teva germana ni amb ningú. Cada persona és diferent i en això està la gràcia, en ser únics i irrepetibles. Molts petons!!