Em faig fàstic.
Hola!
Sóc noia i tinc 17 anys. Medeixo 1,69m i peso 60kg. Em miro al mirall i em faig fàstic...em diuen que estic bé però la bàscula no diu el mateix.
Estic gorda? Tinc sobrepes? Ajuda!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que el problema no està en el teu cos (el teu cos està molt bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, és un problema de percepció, de manera que el que necessites és aprendre a veure't tal i com ets en realitat, valorar-te positivament i acceptar-te tal i com ets amb les teves virtuts i defectes. Parla amb la teva familia i amics sobre com et sents també t'anirà bé, així que comparteix amb ells les teves preocupacions i sentiments, no t'ho quedis a dins. Molts petons!!