no tinc amigues i no li caic bé a ningú
bueno per començar jo fins a segon de primaria era una nena molt oberta, però a partir d'allà hem vaig tancar molt cap a tothom (no se perquè) després els companys ja no s'ajuntaven amb mi, però m'he cambiat d'escola i sóc nova aquest any, al principi tot anava molt be perq creia que tenia una gran oportunitat de relacionarme amb més nens i nenes i va ser així fin que hem vaig discutir amb la nena més popular de la clase i encara que ara ja estem bé tothom hem mira malament i jo he tornat ha se molt timida, de fet tinc despressio i hem sento fatal per tot, sento q la meva vida no te sentit.. al poble hem critican per ser tímida, i com fa un any vaig tenir anorexia i bulimia per la meva inseguretat, molts nens de la meva clase actual hem preguntan si encara ho sóc, i més coses... només hem relaciono amb 3 persones del poble... he pensat en apuntar-me a defensa personal per guanyar seguretat amb mi mateixa pero les mevas notes són horribles, no sé que fer...
Gracies per llegirme. Petons adolescents<3
InterPersonal

Hola bonica!
Doncs jo crec que ets molt valenta! Vas canviar d'escola i vas relacionar-te amb nova gent i això no ho fa tothom fàcilment! Així que estigues molt orgullosa de tu!
Estàs fent un gran treball personal i veuràs com aniràs trobant fruits. Pel que em dius, ara ja estàs bé amb aquesta noia més popular, així que deixa que la gent vagi veient com ets, com et relaciones i veuràs que tornaràs a guanyar-te la seva confiança.
Et deixo una petita història que potser et farà pensar:
"Un matí un vell indi Cherokee li va explicar al seu nét sobre una batalla que ocorre a l'interior de totes les persones. L’avi li va dir:
- Fill meu, la batalla és entre dos llops dins de tots nosaltres. Un és Malvat : És ira, enveja, gelosia, tristesa, avarícia, arrogància, autocompassió, culpa, ressentiment, inferioritat, mentides, fals orgull, superioritat i ego. L'altre és Bé : És alegria, pau, amor, esperança, serenitat, humilitat, bondat, benevolència, empatia, generositat, veritat, compassió i fe."
El nét ho va meditar per un minut i després va preguntar al seu avi:
- Quin llop guanya?
El vell Cherokee va respondre:
- Aquell al que tu alimentis"
Així que potser et toca deixar d'alimentar el llop insegur i tornar a donar-li menjar al llop valent (que ja ha demostrat que pot guanyar la batalla)
Una abraçada enorme!!
Laia Sala
www.consultajove.cat