els pares mhan perdut la confiança
Els meus pares hab descobert que alguna vegada he mirat pàgines x. No molt sovint ho he fet alguns cops (no arriben ni a cinc). El cas es que quan me mare sha enterat que un dels germans (som 3) n'havia mirat ha posat lai al cel.
El meu pare sap que soc jo i mha dit qje en principi no li dirà a me mare. Pero tinc por. Tin por que els hagi defraudat ja que wl que he fet no rs èticament moral i tinc por perquè no sefins a on arribara tot aixo.
Potser sembla una tonteria pero no vull perdre la seva confiança i no vull viure aixi sentinme "bruta" per dins perquw he fet una cosa que no mha agradat fer.
Plis ajudeume
Pd: perdo per les faltes pero es que estic escrivin des del mòbil
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Et díria que puguis confiar en el teu pare quan et diu que no li dirà a la teva mare. Pensa de totes maneres, que la nostra curiositat ens ajuda a anar més enllà i que amb temes com la sexualitat és natural que la curiositat es desperti. És cert que amb els pares a vegades pot ser un tema que es faci complicat parlar-ne i potser teniu una idea molt diferent sobre la sexualitat. Hi ha moltes diferències en com els teus pares i tu han sentit parlar de la sexualitat. Durant molt temps era un tema molt tabú i l'educació sexual de fa uns anys amb ara ha canviat molt. Per això hi segueix havent aquests tabus en moltes famílies. El que pots fer és parlar amb ells i dir que ho feies per curiositat, que aquests temes et comencen a despertar la curiositat, i que a vegades tens preguntes. No és qüestió de sentir-se "brut" per dins, és una necessitat natural que hem de viure amb naturalitat, estar ben informats i mantenir-hi una actitud responsable per gaudir i evitar riscos! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga