no m'agrada, te novia i jo el miro
Hola!!!! Dons mira jo no tinc novio, i pero ara mateix tampoc en vui i si, si tinc un nen que em mola pero nomes el vec a les vacanses d'estiu i ell no em coneix pero aquest no es el meu problema.Al començar el cole va venir un nen nou i no m'agrada ( ademes de que treu males notes) pero no puc parar de mirarlo actualment ell esta sortint amb una de la clase i em sembla molt be pero esque jo no puc parar de mirarlo per molt que vulgui jo noto que ell em mira de reull bastants cops quant la seva novia no esta i la questio es que QUE PUC FER PER DEXARLO DE MIRAR DEFINITIVAMENT I PERQUE EL MIRO SI NO MAGRADA???
InterPersonal

Hola happy!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Jo no tinc la veritat absoluta, però se m'acudeixen dues coses per explicar que l'estiguis mirant (potser tu tens una tercera explicació que té més sentit). Per una banda podria ser que, com que et sents observada per ell, tinguis curiositat per saber si et mira o no... i així esteu en la mateixa posició tots dos. Una altra explicació que se m'acut, és que sentis alguna atracció cap a ell. Encara que no t'agradi, a vegades no podem controlar les nostres emocions i ens fixem en persones que potser no són del nostre estil. Llavors això es converteix només en atracció, perquè no hi ha prou coses en comú per tal que sigui una relació sana.
Així doncs, si vols deixar de mirar-lo, t'ho has de proposar tu mateixa. Si estàs a classe, centra't en la classe i en els exercicis, parla amb els teus amics i demana que ningú et digui si et mira o no. Mica en mica veuràs com ja no tindràs aquesta "necessitat" de mirar-lo.
Una abraçada!
www.consultajove.cat